poniedziałek, października 01, 2012

Zielony Obiadek

Z cyklu - co na obiadek dla 8 miesięcznego szkraba 


Zielony obiadek 

marchewka 
ziemniaczek jak są malutkie biorę 2 
mrożony groszek 
oliwa z oliwek - dla dzieci albo masełko 

Wszystko gotuje na parze jakieś 15 minut następnie wrzucam do blendera, dodam troszkę wody z gotowania dodaje oliwę /masełko i miksuje. 
i dodałam jeszcze pół żółtka ale już nie miksowałam po prostu pokruszyłam na jedzonko. 

Malutka jadła aż jej się uszka trzęsły ;) otwierała dziubek po kolejną łyżeczkę. A ja się bardzo cieszyłam, że to co zrobiłam bardzo jej smakuje. Sama spróbowałam i jest pyszne.

A na deserek polecam :
jabłuszko, winogronek (dostałam od sąsiada ) i kaszka sinlac. 



Wcześniej gotowałam warzywka w wodzie bo nie stać mnie było na specjalny garnek. Do czasu odkrycia w ikei -> wkład do gotowania 15,99 






6 komentarzy:

  1. fanka Kreskowych przepisów1.10.2012, 13:09

    Cena tego koszyczka nie jest wysoka. Ciekawe tylko jak z jakością, bo już spotykałam się z takimi rzeczami, które rdzewiały będąc podobno nierdzewnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam od ponad miesiąca myje różnie - zmywarka/ ręcznie i nie ma śladu rdzy ;)

    bardzo się cieszę z tego koszyczka polecam bardzo. (małe a cieszy ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja jak już to dla wnuków sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam podobny koszyczek i przyznaję, że jest praktyczny
    trzeba wrzucić przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę napisać z przykrością, że odpadł mi ten stojaczek aż się popłakałam

    zbieram teraz na garnek do gotowania na parze

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger