wtorek, października 30, 2012

Anne Gedes

Tak mnie dziś jakoś natchnęło...
Odgrzebałam zdjęcia Anne Gedes, które od zawsze mnie fascynują.
Anne Gedes jest australijską fotografką znaną z oryginalnych fotografii przedstawiających małe dzieci, kobiety w ciąży, a nawet ojców z maluchami. Od lat wydaje kalendarze, pocztówki, albumy, a nawet maskotki z podobiznami fotografowanych dzieci.
Co powiecie na dyniowe dzieciaczki? :)
Fotografowanie takich maluszków i w naszym kraju stało się bardzo modne. Coraz częściej młode, przyszłe mamy decydują się na sesje zdjęciowe, gdzie główną rolę odgrywa brzuszek, a po narodzinach dzidzia.
Zerknijcie na oficjalną stronę Anne Gedes, gdzie można znaleźć najpiękniejsze jej zdjęcia, a może także inspirację? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger