piątek, listopada 02, 2012

Zielony obiadek dla maluszka

Zielony obiadek - szpinak 

Z cyklu - co na obiadek 7-9 miesięcznego szkraba 


Dzięki mojej kochanej córeczce wczoraj pierwszy raz zrobiłam szpinak i bardzo bardzo nam smakował. 

Oto jak zrobiłam szpinak dla mojej 9 miesięcznego serduszka 

co jest potrzebne:

szpinak - użyłam mrożony zapewne świeży też może być 
por
masło
pyrka
groszek - mrożony
troszeńkę czosnku 

masełko rozpuściłam w garnuszku i dodałam pora podsmażyłam a raczej poddusiłam tak 2 minutki i potem wlałam szklankę wody i dodałam obraną pokrojoną pyrkę i przykryłam przykrywką i tak się gotowało około 15-20 minutek. Jak pyrka była miękka dodałam szpinak i groszek i gotowałam tak jeszcze 5-7 minutek. 
Dodałam troszkę soli i zmiksowałam.

Dałam jedną łyżeczkę do jedzenia a malutka otwierała usteczka że jeszcze ;) bardzo miłe uczucie . 


A ,że szpinak został to postanowiłam dla siebie też zrobić . Nie miałam oliwy to margarynę rozpuściłam dodałam por, który został, czosnek (2 ząbki) i troszku podsmażyłam. Dodałam szpinak następnie ubite jajko i zaklepałam jogurtem naturalnym 

pychotka 

od dziś szpinak będzie często na obiadek 



Życzę smacznego 

Pozdrawiam i ściskam gorąco ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger