sobota, lutego 04, 2017

Jak skleić pękniętą figurkę z gipsu


Taki piękny prezent i na początku już pękło skrzydełko. Rysa po sklejeniu jest widoczna ale może podkoloruję jeszcze złotą farbą i będzie mniej widoczna.
Jak skleić.
Ranę potraktowałam suchym pędzlem, żeby zlikwidować wszystkie drobinki. Na koniec jeszcze dmuchnęłam, wiadomo biały pyłek jest wszędobylski.
Następnie cienkim pędzlem nałożyłam klej wikol. Na jedną i drugą część. ostawiłam na noc do wyschnięcia.


Dostałam w sklepie gotową masę naprawczą. Tam gdzie były większe ubytki gipsu, zatarłam masą .
Do końca się nie udało bo skrzydło bardzo gładkie. Myślę, że gdyby powierzchnia była bardziej porowata, trzymałoby lepiej.
W każdym razie skrzydło trzyma się, a to najważniejsze. Jeszcze tylko pstryknę złotą farbą w aerozolu i powinno być całkiem dobrze.


Cóż, nadal rysa jest widoczna, jakby mniej ale jest. Hmm... chyba tak już zostawię.


5 komentarzy:

  1. Ładnie Ci to wyszło i te złote skrzydełka nawet ładniej wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Psikałam aerozolem kilka razy ale ryska jest. Tak sobie myślę, może gdybym po sklejeniu przetarła papierem ściernym i lekko wyrównała, byłoby lepiej. Tylko to jest takie kruche :)

      Usuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger