wtorek, marca 12, 2013

365 dni dla ciebie





Udało mi się kupić fajną książeczkę. Dodam, że w tym dniu ostatnią.
Cytat na każdy dzień. Lubię cytaty, złote myśli, rymowanki, ..

Dzisiaj mamy 12 marca. 
Szukam zatem
Trochę jakby kalendarz. :)
Fajne są takie małe książeczki, mieszczące sie w kieszeni, torebce...

Zal mi trochę, że książki ogólnie są drogie.  Kiedyś mogłam pozwolic sobie na czytanie wszystkiego na co miałam ochotę.  Dzisiaj ograniczam wydatki. Bywa, że w internecie można dostać taniej  jakąś książkę. 
Ale osobiście lubię chodzić do księgarni. Dotykać książki, przewracać i wąchać.
Mam taki głupi nawyk, że otwieram nową książkę i wtulam nos między strony. Kurcze, uwielbiam ten zapach :)
Powiedzcie może, że ktoś ma podobnie, co nie będę się głupio czuła :)

kilka fotek bo za niedługo kwiecień. A to akurat kwietniowa wycieczka do lasu, zeszłego roku





4 komentarze:

  1. ...a ja pamiętam te wycieczkę i więcej zdjęć z niej ;)

    Ja też uwielbiam książki i tak samo ubolewam nad ich cenami.
    Dreszko, wiem już jak można zrobić Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele pozycji, które chciałabym mieć w swoich zbiorach, ale niestety przy dwójce dzieci mam ważniejsze wydatki:( Książki są strasznie drogie, niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest wkurzające, że książki stały sie dobrem bardzo luksusowym

      Usuń
  3. A potem się martwią w tv, że ludziska po książkę nie sięgają, że społeczność przestaje czytać.
    czasami w bibliotece można coś fajnego dostać, niestety nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger