niedziela, lutego 03, 2013

Konkurs na Boutique Blog.

 Lubię niedzielę, lubię ten spokój i ciszę, dzień odpoczynku. No wiadomo, ze nie zawsze tak się da, bywa, że goście lądują na kawce. To też jest jednak jakiś plusik.
Wielka rodzina to wspaniała sprawa, nie można czuć się samotnym :)

Ale nie o tym chciałam.
Przy porannej kawie przeglądałam sobie strony i trafiłam na Boutique blog.
Jest tam fajny konkurs , kto chętny to zapraszam. Trzeba tylko spełnić kilka podpunktów. Wszystko opisane na blogu.
Czas do 10 lutego, tak więc jeszcze kilka dni w zapasie .

Do wygrania delikatny zestaw  - zdjęcie poniżej .

Zapraszam chętnych :)


Noworoczne candy na Homeboutique









A ja teraz zafunduję sobie kawkę. Za oknem pięknie słoneczko świeci, zatem po obiedzie czeka mnie spacer. 

Miłego dnia wszystkim życzę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger