poniedziałek, lipca 01, 2013

Testuję z Maliną - Be Younger Produkt - suplement diety

Be Younger Produkt dla dojrzałej kobiety.
Testuję z Maliną
Pierwsza moja  recenzja  :) Mam nadzieję, że wyjdzie w miarę dobrze.


Miesiąc temu otrzymałam przesyłkę od Malinki. Tabletki - suplement diety - Be Younger.
Produkt firmy Noble Health 



Od producenta.
Produkt dla dojrzałej kobiety
Zadbaj o swoją wewnętrzną równowagę i czuj się młodo niezależnie od wieku

Kobieta jako jeden z cudów świata, kryje w sobie wiele tajemnic, dojrzewa, cieszy się młodością, z podniesioną głową idzie przez życie, aby pełnić rolę orędowniczki domowego ogniska, partnerki i przyjaciółki. „Kobieta zmienną jest” - nie ma w tym kszty fałszu, mimo różnych etapów w życiu, pozostań sobą i ciesz się młodym duchem będąc dojrzałą dziewczyną!

Menopauza to naturalny moment w życiu każdej kobiety, jednak nie zawsze musi kojarzyć się tylko z nieprzyjemnymi objawami. Zadbaj o swoją wewnętrzna równowagę i przygotuj swoje ciało do kolejnego etapu. Okres klimakterium nie musi powodować rozdrażnienia, zaburzeń snu czy nadmiernej potliwości.

Be Younger – bądź młoda i pewna swojej kobiecości

Be Younger to naturalny suplement diety przeznaczony dla kobiet wchodzących w okres menopauzy. Receptura oparta została na sprawdzonych roślinnych substancjach, których budowa i struktura zbliżona jest do budowy żeńskich hormonów (estrogenów). Be Younger to połączenie witamin i składników aktywnych, których działanie ukierunkowane jest na łagodzenie dyskomfortu związanego ze zmniejszającym się poziomem hormonu żeńskiego - estrogenu. Zawarte w preparacie substancje aktywne pozwalają utrzymać komfort psychiczny kobietom w okresie menopauzy.

Suplement Be Younger został stworzony z myślą o kobietach, aby ułatwić im przejście kolejnego etapu życia i pomóc w walce z przykrymi dolegliwościami jakie przychodzą w okresie przekwitania.

Objawy menopauzy:
• Pojawianie się uderzeń gorąca i zlewnych potów. Objawy te mogą pojawić się około 6-12 miesięcy przed ostatnią miesiączką i ustępują powoli nawet 2-3 lata po niej.
• Występowanie nieregularnych cykli miesiączkowych. W pewnym momencie życia miesiączka zanika.
• Nagłe zmiany nastroju i nadmierna drażliwość. Kobieta w okresie klimakterium łatwo się denerwuje, może odczuwać wzmożone, przyśpieszone bicie serca. Spadek stężenia hormonów płciowych może doprowadzić do wystąpienia depresji. Objawia się ona obniżeniem nastroju, ciągłym uczuciem lęku, niepokoju.
• Zaburzenia snu, budzenie się w środku nocy i trudności w zasypianiu. Konsekwencją tego może być uczucie ciągłego zmęczenia i osłabienia.
• Spadek elastyczności i nawilżenia skóry, który wynika ze zmniejszającej się z wiekiem zawartości w niej kolagenu.pl/pl/11-be-younger
Opis z tyłu opakowania , skład i działanie



Tabletki brałam zgodnie z zaleceniem na opakowaniu.
Pojemność/Opakowanie
Opakowanie plastikowe, dosyć duże, tabletek zmieściło by się 4 razy więce.
45 tabletek - 550 mg.
Tabletki też dosyć duze. Nie miałam jednak problemu z łykaniem

Cena 67 zł - można nabyć w sklepie internetowym -http://porcjapiekna.pl/
Dostępne są w drogeriach Rossmann
Działanie - moja opinia
Mam 51 lat, menopauza daje się we znaki. Najgorsze są napady gorąca i brak głębokiego snu.
Gdy zaczęłam używać systematycznie tabletki, zawsze jedną przed snem, oczekiwałam natychmiastowego rezultatu :) Niestety tak nie było. Dopiero po tygodniu zauważyłam, że łatwiej mi się zasypia, coraz częściej przesypiałam nawet do 5-6 godzin bez budzenia się.
Później było jeszcze lepiej. Co do napadów gorąca, również znaczna poprawa. Jednak  medykament ów, nie likwiduje  ich całkowicie. Mimo to poprawa jest na tyle duża, że spokojnie mogę iść na imprezę , spać bez wstawania i wycierania się po nocy ręcznikiem, czy nawet prysznica.
Przedtem , właściwie przez 3 lata, pot zbierał się w zagłębieniach obojczyka tak mocno, że nie dało się normalnie wyjść na miasto. Na głowie również czułam spływające stróżki. W biustonoszu również gromadziła się woda, tego teraz nie mam.  :)
Mniej warczę, mniej nerwów i stresu.  Czuję się o niebo lepiej. No i śpię, nareszcie :)
Podejrzewam, ze gdybym preparat brała przez kilka miesięcy, byłoby jeszcze lepiej.
A może nawet wszystko zniknęło by do końca. Nie wiem.
Moim zdaniem, tabletki znakomicie nadają się dla pań w wieku menopauzalnym.
Nie do końca pozbyłam się wszystkich utrapień ale nie występują już one w takim natężeniu jak poprzednio.
Malinko, dziękuję za możliwość testowania :) Troszeczkę, nie wierzyłam , że cokolwiek pomogą,  a teraz  cieszę się , że jest inaczej. Jak dla mnie, produkt godny polecenia.


10 komentarzy:

  1. ja miałam okazję sprawdzić jak działa "Detox"
    byłam tak samo zachwycona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja mam do czynienia z dorosłą kobietą, a komentuję jak nastolatkę, przepraszam, nie wiedziałam! :)
    Szkoda, że ten produkt tak drogi, moja mama też ma straszny problem z menopauzą, są jakieś przeciwwskazania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gwarantuję Ci, ze Dreszka się nie obrazi, że traktujesz ją jak nastolatkę ;)

      Usuń
    2. Wręcz będzie zadowolona, jakby młodsza się czuję haha:)))

      Usuń
    3. Przeciwwskazania Aniu, nie wiem, nic nie pisało na opakowaniu. W sumie sa to witaminy, wyciągi z roślin. Chyba, że mama uczulona by była na któreś z nich.

      Usuń
  3. a dla mnie połykanie tabletek to tragedia bo aż boli mnie cały przełyk ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałabym wybrać suplement diety to wystarczy mi tylko witamina C ;)

    P.S. Dziękuje za odwiedzinki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no brzmi ciekawie...pewnie przydałoby się mojej mamie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna
    strona. Godna polecenia. Pozdrawiam!

    Here is my weblog katalog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam autorów strony!

    my web page ... skuteczna reklama

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger