wtorek, lipca 17, 2018

Muffiny, torcik z wełny. Szydełkowanie


Dzisiaj będzie więcej zdjęć, mniej pisania. Cudownie robiło się takie słodkości. Od samego patrzenia jestem najedzona, czuję smak kremu i bitej śmietany.
Gdzieś mignęły mi w internecie i też chciałam mieć.



Torcik








I gotowe. Strojenie dowolne, według tego , jaki mamy pomysł. Nie wiem, może gdzieś w internecie można znaleźć jeszcze praktyczniejszy schemat.

I teraz muffiny


Boki trochę niższe, żeby nadzienie było widać. Kółeczka to spód babeczki.





Tak to mniej więcej wygląda.








I to chyba wszystko. Ogonki do wiśni zrobiłam z drucika. Potem tylko obrobiłam kordonkiem.

Powiem tylko, że patera z ciachami, pięknie prezentuje się na stole. Oczywiście jeśli lubimy takie dekoracje.
Ja lubię.
Może ktoś sam będzie miał ochotę zrobić sobie taki zestaw, albo podobny :)


22 komentarze:

  1. Kochana, masz talent, jestem zachwycona tymi słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Co jakis czas, udaje mi się zadziwić samą siebie. Nie myślałam, ze tak to będzie wyglądać ☺

      Usuń
  2. Ja po prostu podziwiam nie tylko kunszt, ale kreatywność... Szysiu niesamowita, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda super, wielbiam takie słodkie klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, aż teraz sama mam ochotę na słodkości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sayangnya bonus yang diberikan akan berkurang setiap kloternya

    Semakin Anda menunda, semakin sedikit yang bisa Anda dapatkan

    Tapi kalau Anda beli sekarang juga. Anda bisa dapatkan banyak BONUS spesial

    PLANET POM MINI

    PERTAMINI DIGITAL

    DIGITAL POM MINI

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyt. Na miniaturce myślałam, że to prawdziwe ciastka, a ty taka niespodzianka. Po prostu dzieła sztuki. Jesteś niesamowicie utalentowana. <3 Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne dekoracje *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smakowite te szydełkowe ciasteczka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam cierpliwość. Ładnie wyglądają. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu cudo! Podziwiam taką zręczność w palcach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Schrupałabym. Ciekawe czy jest coś takiego jak jadalna wełna. Wata cukrowa?
    Pozdrawiam jak najserdeczniej i zapraszam na moją stronę Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukiernię mam po drodze, można fajne strojenie podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Na pierwszy rzut oka myślałam, że one są do jedzenia! Świetna robota! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger