piątek, grudnia 18, 2015

Świąteczne dekoracje. Wieniec na drzwi, choinka , bałwanki


Złota i zielona wstążka, kilka zielonych , sztucznych gałązek,trochę czerwieni , wstążka i szpilki.

Jak na pierwszy raz, całkiem zgrabnie mi wyszło. Swiąteczny wieniec montowałam coś ok. godziny.


do przedpokoju zrobiłam też choineczkę z filcu. W następnym roku zrobię jednak bez marszczenia, wydaje mi się, że wyglądałaby ładniej gdyby była gładka.


Nie mogło zabraknąć bałwanków :)
Robi się je bardzo szybko, a sposób wykonania znajdziecie w świątecznym 
Magazynie Kulinarnym u góry po prawej stronie


Ciastek w tym roku wyszło tyle, że miałam problem z pojemnikami. Miałam dwa rękawy foliowe do dekorowania ciast i wpakowałam ciasteczka do środka . Zawiązałam wstążką i całkiem fajnie to wygląda.

Powstają jeszcze świeczniki i inne duperelki. Czasami na coś spojrzymy i juz mamy wizję, co można z tego zrobić :)

U mnie jeszcze bieganina po sklepach, ostatnie sprzątania , no i dzisiaj muszę choinkę kupić.
Jakoś tak szybko minął mi ten przedświąteczny czas.
Kończę kawę i ruszam dupsko. Jakoś roboty nigdy nie brakuje, nigdy się nie kończy.
Ale jak to się mówi, ludzie wokół ważniejsi, i tego się trzymam.



7 komentarzy:

  1. no coś pięknego! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wieniec. Ja swój z żywych świerków niestety musiałam rozebrać, bo się bardzo sypał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pod ręką żywych roślinek, takie akurat bardziej lubię . Dzięki :)

      Usuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger