niedziela, grudnia 14, 2014

Małe kanapeczki na imprezę


Grudniowe wyzwanie blogerek- wystrzałowe przekąski imprezowe..

Właściwie na każdej imprezie, mamy takie kanapeczki. Znikają bardzo szybko bo smaczne.


Kupuję sucharki, maleńkie, kwadratowe.
Kupuję też pasty. Ewentualnie robię sama. Są smaczniejsze.


Pełna dowolność.
Jeśli chcę zrobić sama, dodaję do masła np. szczypiorek, może być koperek, mamy wtedy masło koperkowe.
Można też zrobić pastę z rybki w puszce.
dodajemy też odrobinę soli.

Tutaj akurat szczypior z masełkiem.
Na górę stroimy wedle własnego uznania, czy też smaku, no  i żeby dla oka , zachęcająco było :)





W wyzwaniu biorą udział



10 komentarzy:

  1. Tak, masz racje, zawsze pierwsze znikają i trzeba szybciutko dorabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Bardzo mi się podobają takie mini kanapeczki - w sam raz na jeden kęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te kanapeczki to będzie nowa zdobycz w mojej kuchni, a staram się mieć zawsze bagietkę, którą szybko podgrzeję w piecyku z oliwka i posypię ziołami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam. Zrobię takie na Sylwestra:).

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna propozycja dla mnie :) uwielbiam takie kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zawsze robiłam z chleba, czy bagietki. Ale jak w sklepie mają już gotowe małe kwadraty, do tego suche, mogą przecież leżeć sobie w domu i czekać na okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja Pamietam twoje pyszne nalewki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :)) Jeszcze z pigwy kończę i chyba do lata przerwa :)

      Usuń
  8. impreza u Was to musi być coś pięknego hihi :D

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger