wtorek, kwietnia 29, 2014

Piękny początek tygodnia- dołączyłam do Grup Testerskich na PnK :)

Ten tydzień zaczął się wręcz cudownie. Nie dość, że piękna pogoda od poniedziałku, nie dość, że ludzie wokół jakby odmienieni wiosną, z uśmiechem chodzą, nie dość, że w ogródku prace wspaniale idą i kwiatki kwitną na całego, wszyscy zdrowi, nikt nie choruje....
to do tego wszystkiego jeszcze,  zgłosiłam się do Grup Testerskich na PnK

Zgłoś się do Grup Testerskich

Wypełnij ankietę i zgłoś tym samym swoją kandydaturę do naszych Grup Testerskich.

Nie musisz być blogerką, vlogerką, trendsetterką. Nasze testy są dla wszystkich kobiet. Musisz jedynie rzetelnie recenzować produkty lub usługi, które otrzymasz i przesłać nam swoją recenzję / opinię / wynik Testu.

Poniższe zgłoszenie jest zgłoszeniem wstępnym.

*****

Czuję podniecenie bo jeszcze nigdy nie zgłaszałam udziału w testowaniu na taką skalę i z tak szerokim asortymentem. Zdarzyło mi się co prawda recenzję jakąś wstawić  ale nie systematycznie, tyle co gdzieś tam w konkursach wygrałam . Tak więc będzie to dla mnie nowe doświadczenie, z czego bardzo się ciesze :)
Serdecznie zapraszam i Was kobietki:) Tyle, że trzeba być zarejestrowanym na Portalu PnK ale to nie jest trudne, no i możemy spotkać się tam na pogaduszkach od czasu do czasu , a tym samym poznać się z innej strony niż tylko w komentarzach na blogu :)

*****
Jeszcze przed świętami nadeszła moja wygrana z bloga  Mama bloguje


Dwie piękne chmurki z drzewa , solidnie wykonane. Bardzo dziękuję firmie od Derva Woodcraft.
za tak szybką przesyłkę. Gdy na nie spoglądam to buzia sama się uśmiecha :)
Podejrzewam, że gdy tylko pojawi się pierwszy wnuk czy wnuczka, dostanie je nad swoje łóżeczko :)

*****
I cóż tam w świecie jeszcze słychać? Ano nic, to co zawsze, i w sumie to jest piękne. Zwykłość, szarość codziennego dnia, tak mało jest doceniana. Wystarczy wyobrazić sobie, że mogłoby tego nie być.
Jestem, żyję, czuję i tak mi dobrze. Raz lepiej, raz gorzej ale jestem. :)

Wiosna mnie raduje, kwiaty, słońce i miłość :) Piękny ten nasz świat .



Za chwilę dalej w ogródek biegnę, prac wiele , raptem chwasty trudno wyrwać bo deszczu brakuje. Zbyt sucho i mordęga. Tak więc z tym czekam na dni deszczowe.
Miłego dnia wszystkim życze i oby radości na cały tydzień starczyło :)


25 komentarzy:

  1. och tak wiosna jest cudna i kazdy dzien nawet ten najzwyklejszy owiany zwyklą szarą codziennoscią jest piekny! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wygrana jeszcze nie dotarła, mam cierpliwie czekać, ale byle do połowy maja dotarła, kiedy to będę wyjeżdżała w daleką podróż i poduszka podróżna przyda się jak nic :) No to lecę sprawdzić, o co chodzi z tymi grupami testerskimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też ostatnio nie mam na nic czasu a widzę warto zaglądnąć;0

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądajcie zaglądajcie, im więcej tym lepiej :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne te chmurki i jak tumiło, radośnie i pozytywnie - tak jak lubie:) Muszę zobaczyć te testy na Pnk naszym:P

    buziolki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zgłosiłam :) zobaczymy co z tego wyniknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe muszę zajrzeć . Wiosna faktycznie piękna. Jak tak dalej nie będzie deszczu to kiepsko , bedzie trzeba podlewać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zgłosiłam się do testowania, zobaczymy jak akcja się rozwinie ;) dziękuję za obserwację, także obserwuję ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej i bycia częścią grupy testerskiej - fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślałam już, że odzew był w tej sprawie :) I się dłuższą chwilę zastanawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czasem tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. i tak można się bez problemu zapisać? muszę to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się na PnK zarejestruje to wtedy można i do grup testerskich się zgłosić :)

      Usuń
  13. te chmurki są przeurocze ;) już wchodzę na tą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też przyłączyłam się do grupy testerek. Zabzyczymy co będzie. Fajna stronką i zaczynam być tam aktywna.
    Ps. Obserwuję
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te chmurki. Taki ciekawy drobiazg do wystroju, a jakby kropka nad "i".

    OdpowiedzUsuń
  16. Również zgłosiłam się do testów, ale nie jako blogerka :)

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger