czwartek, listopada 21, 2013

Rozdanie u Marty - biorę udział

Mam chrapkę na lakier. Ostatnio ładnie paznokcie sie trzymają, są twarde i mocne to i malować mozna do woli.
Postanowiłam startować w rozdaniu, właśnie o lakiery :)
Rozdanie na blogu Marty 

Przyznam, że najbardziej interesuje mnie ten fiołkowy kolor, różowy i lakier pękający, którego jeszcze nigdy nie miałam. Pękający czy spękany... nie pamiętam teraz jak się zwie :) Chcę spróbować :)
Tak właściwie ten brzoskwiniowy też mi się podoba, no a błękitny... hmmm... takiego też jeszcze nie miałam.
Tak więc wszystkie kolory warte uwagi i mam ogromną chęć wygrać . Trzymajcie za mnie kciuki :)


4 komentarze:

  1. powodzenia! ja mam teraz tyle lakierów, że muszę najpierw je wykończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za Ciebie mocno kciuki ;))

    KRESKA

    OdpowiedzUsuń
  3. w robocie to by mnie ukrzyżowali za pomalowane paznokcie w takim kolorze a szkoda :( tyle mojego ze sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś w pracy w ogóle nie mogłam malować, nawet kolczyków nie było wolno :)

    I dziękuję dziewczyny, trzymajcie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger