piątek, maja 17, 2013

Jad w internecie

Czas na poobiednią kawkę. Taka jestem szczęśliwa bo ekspres sobie kupiłam... za 15 zł z Biedronki hehe.. Kawiarka się zwie :)
Cały czas noszę się z kupnem ekspresu ciśnieniowego i cały czas pieniędzy nie chce na to starczyć. A jakby starczyło to wyskoczy coś pilniejszego , co trzeba kupić.
Tymczasem to maleństwo musi wystarczyć, a nie powiem, kawa bardzo smaczna z tego, tak więc budżet domowy nie został uszczknięty, a ala- ekspres w domu jest.
Kiedys obie kupię ale to kiedyś :)
Przeglądam sobie wiadomości w internecie i zszokowało mnie to, że Angelina Jolie 
usunęła profilaktycznie piersi. W sumie czytałam już o tym wcześniej ale dzisiaj dalej krążę po portalach. 
Usunięcie piersi to bardzo poważna operacja. Bywa, że z komplikacjami już po...
I pytam się samej siebie - czy zrobiłabym to samo gdyby się okazało, że dziedziczę nieciekawe geny?

 
Zdecydowanie nie. Wszak może się okazać, że pousuwam wszystko co stanowi zagrożenie a potem na udar mózgu umrę, albo samochód mnie potrąci... masę można wyliczać.  
Jak dla mnie, nie tędy droga. A już rozwaliło mnie gdy czytałam o białych skarpetkach L. Wałęsy. Niech sobie chodzi przecież w takich skarpetach jak ma ochotę. Ja bym była bardziej ciekawa, kiedy będzie praca w Polsce dla młodych ludzi, a nie białe skarpetki byłego prezydenta.
Wiecie co lubię czytać? Odpowiedzi czytelników pod artykułami. I codziennie wchodzę z nadzieją, że będzie tam mniej jadu, i zaś następnego dnia jadu tyle samo.
Oczywiście nie wszyscy ale bardzo dużo jest bluzgania, wyśmiewania i brzydkich słów. 
Skąd to się bierze? Dlaczego ludzie tak chętnie obrażają innych. Niesmaczne teksty pod adresem ludzi, których osobiście nie znają. Brzydkie, opryskliwe i uwłaczające godności.
Na młode aktorki, że paskudy, pasztety... Na starsze panie , że pomarszczone i tylko w trumnę wsadzić...
Katolicy na ateistów, ateiści na katolików.... od głupków się wyzywają.
Gdzieś tam można w tym całym jadzie znaleźć rozsądne zdanie, obronę, spokój i miłe słowo.
Niestety taka osoba nie ma przebicia, zostaje zagłuszona przez etatowych bluzgaczy.
Codziennie gdy czytam sobie artykuły mam nadzieję, że ludzie się opamiętają i dojdą do tego, że każdy z nas jest jaki jest. Każdy będzie stary, wszak przed śmiercią nie ma ucieczki. Każdy ma prawo mieć przekonania takie a nie inne.  
Jak na razie nie widzę poprawy. I tylko cieszę się, że znajdzie się kilka osób, które potrafią składnie i miło skomentować dany artykuł. Nie obowiązku żeby wszystko nam się podobało ale nie znaczy to, że mamy prawo uderzać w godność innych .
Jak to się mówi- Odnoś się do ludzi tak jakbyś chciała by inni odnosili się do ciebie .
Zło prowokuje do zło, dobro do czynienia dobra.
Coś w tym jest i sama się tego trzymam. Nie mówię o słodzeniu komukolwiek ale o zwykłej kulturze

 Słonko dzisiaj pięknie przygrzewa, lekki wiaterek wieje. A ja kawę w domu piję bo na tarasie za gorąco. Rano i wieczorem jest fajnie chłodno ale w środku dnia, nawet pod zadaszeniem zbyt gorąco.
Wszystkim udanego, weekendu życzę. Radośnie spędzonych dni bo lato krótkie :)

10 komentarzy:

  1. Taki Naród:(faktycznie czasami jak się czyta to jest takie żałosne wręcz aż szkoda komentarza.Jednak co do mastektomii Angeliny popieram w 100%. Jeżeli sama bym miała takie obciążenie genetyczne w takim stopniu również bym zapobiegała ,a nie czekała na chorobę,wolałabym żyć spokojnie bez piersi ,a przecież jest możliwość rekonstrukcji. Ogólnie na rzecz patrząc w Polsce cały czas lekceważona jest profilaktyka i to we wszystkich dziedzinach chociażby stomatologia, nie oszukujmy sie Polacy na zachodzie są znani nie tylko z tego ze złodzieje ale i z tego ze nie maja zębów:(smutne to jest bo kolejne pokolenia rosną bez dobrego przykładu ! Także podziwiam Angelinę i popieram w 100% bo nie piersi stanowią o kobiecości!Pozdrawiam wszystkie kobiety w sieci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama zastanawiam sie czy profilaktyczna mastektomia jest .....
    No własnie . Przekonują nas -kobiety, z piersi to atrybut kobiecości, a tu takie okaleczenie, chociaż w przypadki Angeliny operacja rekonstrukcji już za nią. Z drugiej strony profilaktyka, której w Polsce nie ma.....
    I czy polska kobieta moze liczyć na rekonstrukcję darmową itp.
    Bo gdzie będzie nasz facet? Czy nie ucieknie ? Tyle pytan, tyle niewiadomych i psychika przestraszonej kobiety, która chce zyć. Zaiste powiadam Wam, ze kościół niedługo nam powie, co jest moralne, a co nie!
    I jak tu chcieć żyć w zacofanym kraju, gdzie nauka i światłość jest zagłuszana przez instytucję.... Sorry, jeśli kogoś uraziłam , ale ta instytucja nie przekona mnie, z moje życie nie jest najważniejsze,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co bym zrobiła gdybym miała problem Angeliny ale wiem jedno:Kiedy człowiek znajduje się w sytuacji o której kiedyś myślał że się może przydarzyć wszystkim ale nie mi,to z zasady zachowuje się inaczej niż mówił kiedy był zdrowy ,wszystko zależy od wielu warunków i zgadzam się z Dobrosławą -zależy też w jakim kraju się żyje..można by się rozpisywać,a co do jadu w internecie,to faktycznie prawda ,niektóre komentarze są naprawdę straszne przecież można się nie zgadzać ze zdaniem innych ale można o tym napisać z kulturą nie depcząc innych.To prawda ludzie bywają zajadli i wściekli myślę że po prostu pisząc komentarz człowiek myśli:przecież nikt mnie nie widzi.Może to się właśnie stąd bierze nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odpowiedzi . Rozwinięte i dające do myślenia . Dziękuję.
    Z tą profilaktyką racja.
    O zębach to aż ciężko mówić. Jak byłam młoda to nawet u nas przez okres kilku lat nie było dentysty w mieście. Trzeba było jechać i szukać w innych miastach.
    Moje dziecko na badanie serca czekało 9 miesięcy.
    Chcesz mieć zęby musisz płacić, chcesz szybko jakieś badanie, musisz płacić.

    Usunięcie piersi, hmm... nawet nie chodzi mi o kobiecość. Najzwyczajniej mam opory przed usunięciem zdrowej części ciała. Póki co , zdrowej. A czy polska kobieta może liczyć na pomoc? Wszyscy wiemy jak jest .Czasami pomoc nadchodzi zbyt późno.
    A co do "instytucji", hmm...:) jestem pewna, że mówi, - nasze życie jest największym darem.
    Prawdą jest, że często zmieniamy zdanie gdy okazuje się, że znajdziemy się w sytuacji, na temat której przedtem się gdybało . Prawdą jest, że do lekarzy trzeba się dobijać, że trudno dostać skierowanie bo limity, bo coś tam...
    Do innych krajów jesteśmy strasznie zacofani pod niektórymi względami. O pieniądzach nie wspomnę. Pensje na przetrwanie. Jeden musi żyć, jeść, płacić rachunki i leczyć się za tysiąc zł, inny znowu za takie pieniądze może sobie buty kupić.
    No nieciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreszka , czy aby na pewno życie nasze jest najważniejsze , nawet w przypadku zagrożenia związanego z ciążą?
      Wiem , temat rzeka i to żeby, ale pofilozofować zawsze można.

      Usuń
    2. Zgadza się, temat rzeka i można by wiele mówić. :)
      W sumie gdybanie niewiele daje, wszystko zaczyna się wtedy gdy stajemy przed dokonaniem wyboru.

      Usuń
  5. Witaj. Są sytuacje w których sami nie wiemy jak byśmy się zachowali gdyby nas to spotkało więc jestem daleko od oceniania innych.
    Jeśli chodzi o zachowania ludzi to mogę stwierdzić z obserwacji że jest coraz gorzej.Nie wiem z czego to wynika.Może z zazdrości że innym jest lepiej i braku akceptacji tego co się ma.Cieszmy się bo jak ja zawsze powtarzam zawsze może być gorzej :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Wami dziewczyny, bo zazdrość jest straszną rzeczą i spowodowana jest brakiem akceptacji swojego istnienia, brakiem zainteresowań i po prostu ubogością wewnętrzną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to takie dowartościowanie siebie samego. Jak komuś się łatkę przypnie to samemu lżej na duszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zgadzam się z Tobą co do ilości jadu w internecie, czasem mnie to smuci i przytłacza.

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger