czwartek, września 13, 2012



Organizacja

.........................  kiedy nie było małej "Kreseczki" zawsze brakowało czasu na sprzątanie, prasowanie itp ważna była tylko praca i wszystko inne schodziło na dalszy plan.
Teraz mam czas na pracę, dom, maluszka, przyjaciółki w sieci, czas na gotowanie, pranie i ja się pytam jak to możliwe? Przecież mam teraz o wiele więcej obowiązków i nieprzespane noce a ja ciągle się uśmiecham tyle szczęścia daje mi nasza 8 miesięczna Kreseczka.


Nie umiałam zacząć mam nadzieję, że teraz jakoś pójdzie. 


Postaram się pisać jadłospis oraz sposób przygotowania posiłków dla maluszka oraz co się dzieje na budowie (dokładnie jak będę projektować co ma być w środku) Mam nadzieję, że będziecie nam pomagać w tworzeniu bloga. 

Dziękuje (początki są zawsze trudne ) i Pozdrawiam 





2 komentarze:

  1. początki są trudne, ale i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ;) to prawda ;)

    Mam nadzieję, że będzie to blog wszystkich fajnistych kobiet jakie teraz buszują w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger