środa, marca 09, 2016

Wielkanocne inspiracje. Podstawki pod kubki i jajka. Magazyn wielkanocny



No i co tu napisać . Spojrzałam za okno a tam śnieg pada. Miało być już wiosennie i nagle wszystkie myśli zasypane białym puchem.
Zrobiłam podstawki z filcu, typowo świąteczne. Na stole wyglądają bardzo radośnie..
Kosztują trochę pracy bo zszywamy ręcznie ale warto. Zawsze , gdy robię coś nowego , napędzają mnie emocje i wielka chęć , by zobaczyć efekt końcowy.
Instrukcję, jak zrobić takie podstawki znajdziecie w naszym nowym, magazynie "Zycie ze Smakiem"
Magazyn znajdziecie też na bocznym pasku bloga :)



 Teraz jajeczka. W tym roku bardzo szybkie wykonanie dla zabieganych.




Tylko jaja i koronki, Fajnie by było, gdyby samemu koronkę zrobić ale nie zawsze się potrafi, i nie zawsze czasu starczy. Tak też może być. Jajeczka również można znaleźć w naszym magazynie.

Placki, baby, przeróżne potrawy, dodatki do potraw, wszystko co może znaleźć się na świątecznym stole. I nie tylko, znajdziecie też smak wiosennych potraw, jak zadbać o zdrowie, gdy dopadnie wiosenne przesilenie, sposoby na mniszka lekarskiego, Do tego, od kuchni, podróż po Barcelonie .
Znajdzie się też przerwa na smaczną kawę . Jest w czym wybierać.
Nie da się ukryć, dla mnie samej jest to ułatwienie, wszystko w jednym miejscu. Przygotowania do świąt będą o wiele łatwiejsze. 

Chyba zrobię sobie drugą kawę, jakoś ponuro, ciemno. Śnieg nadal sypie , trzeba będzie zmienić plany na ten dzień. Chciałam do ogrodu zerknąć , czy da się już coś zrobić, choćby liście usunąć. Gdyby jednak jeszcze przymroziło, niech sobie lezą i chronią roślinki nadal.

Skończyłam wreszcie okrągłą serwetę, teraz tylko krochmal, napiąć i na stół. Sztaluga wyciągnięta , w każdej wolnej chwili coś tam domaluję na obrazkach.
Okna chciałam na dniach wyczyścić. Pogoda pokrzyżowała plany. Właściwie zmyślam, przy padającym śniegu też można :)



3 komentarze:

  1. super są! a te niebieskie koronki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ramach projektu oswajania się z niebieskim, bo nie przepadam, staram się wdrażać ten kolor w domu, czy w ubiorze :)) Dziękuję :)

      Usuń

Za odwiedziny serdecznie dziękuję :) Każda wizyta i komentarz, sprawia mi wielką przyjemność. :) W miarę możliwości staram się odwiedzać wszystkich czytelników , tych , których znam i tych, którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy. :)
Dziękuję i zapraszam ponownie :)

Copyright © 2014 Szysia , Blogger